رئیس ستاد انتخابات کشور؛
طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، قانون، آرامش، سلامت و رعایت حق الناس باید مدنظر مجریان برگزاری انتخابات قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 09 May 2017
 علی اصغر احمدی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان با بیان این مطلب افزود: مجریان باید مراقب باشند که از امکانات دولتی در این انتخابات سوء استفاده نشود و نباید عاقبت خودمان را فدای دنیای دیگران کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه  مشارکت حداکثری مردم و برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند دو هدف مهم در برگزار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر قدرت ملت ایران و تضمینی برای دفاع از تمامیت ارضی و ارزش های والای انقلاب است.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و انتخابات یکی از راه های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و با توجه به اینکه این حق در قانون محترم شمرده شده، هر کسی از این حق استفاده نکند ضرر کرده است.
 
علی اصغر احمدی با بیان اینکه با وجود شرایط متلاطم و ناامن دنیا و منطقه، ملت ایران به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح و رهبری امروز یک کشور امن است گفت :ملت ایران به هر کدام از شش کاندیدای ریاست جمهوری که رای دهند مهم نیست بلکه حضور ملت پای صندوق های رای حائز اهمیت است زیرا مشارکت حداکثری تضمین کننده امنیت کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار