مربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به برنامه‌ریزی و هدف این تیم برای رسیدن به ثبات در لیگ برتر، گفت: تلاش‌ می‌کنیم امسال یکی از جایگاه‌های ششم تا هشتم را به خودمان اختصاص دهیم.
کد خبر: ۵۸۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 27 March 2018

پیمان صاحب‌جمعی در خصوص شرایط این تیم پیش از اولین بازی در سال 97، اظهارکرد: بعد از آخرین بازی که در سال گذشته برابر سیاه‌جامگان داشتیم، یک هفته تمرینات تیم تعطیل شد و بعد از آن نیز تمرینات بدون توقف برگزار شد. دو دیدار تدارکاتی برابر تیم فولاد هم انجام دادیم تا تیم در شرایط مسابقه بماند. می‌خواهیم با برنامه‌ریزی که برای تیم داریم، امتیازات لازم را در پنج بازی باقی‌مانده از لیگ برتر به دست آوریم تا نفت آبادان در انتهای فصل در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

وی درباره هدف امسال باشگاه و سرمربی تیم مبنی بر قرار گرفتن نفت آبادان در جایگاه تک‌رقمی نیز عنوان کرد: خدا را شکر در بیشتر روزهای سپری شده از لیگ برتر در جایگاه تک‌رقمی قرار داشتیم و اکنون نیز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار داریم. تلاش‌ می‌کنیم امسال یکی از جایگاه‌های ششم تا هشتم لیگ برتر را به خودمان اختصاص دهیم. همچنین باید تلاش کنیم به ثباتی که دست پیدا کرده‌ایم، تداوم ببخشیم و رتبه‌مان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: از روز اول که کارمان را آغاز کردیم، با توجه به این‌که به ثبات رسیدن تیم نیاز به یکسری فاکتورها داشت و آقای کمالوند نیز مربی باتجربه‌ای است و شناخت خوبی نسبت به لیگ برتر دارد، در توان‌ نیز نفرات بسیار خوبی جذب شدند، ضمن این‌که توانستیم بازیکنان خارجی خوب را که در لیگ ایران امتحان خود را پس داده بودند، به تیم اضافه کنیم.

وی گفت: همچنین در توان زیرساخت‌های لازم را با همکاری خوب مدیرعامل باشگاه فراهم کردیم و واقعا باشگاه را از حالت قبلی خود به حالت نیمه‌حرفه‌ای رساندیم که همین موضوع نیز به روند کار و به ثبات رسیدن نفت آبادان کمک کرد.

صاحب‌جمعی بیان کرد: باتوجه به این‌که می‌دانستیم نفت آبادان دارای چه شرایطی است و متاسفانه طی سال‌های گذشته یا در لیگ یک بوده یا اگر هم در لیگ برتر بوده، همیشه دغدغه سقوط را داشته است، با برنامه‌ریزی لازم به دنبال این بودیم که نفت آبادان امسال شخصیت لازم را پیدا کند و به ثبات برسد تا ان‌شاءالله برای سال آینده یک تیم مدعی را روانه مسابقات کنیم.

وی در پایان در خصوص تقابل نفت آبادان در بازی پیش‌رو برابر گسترش فولاد نیز گفت: شناخت خوبی نسبت به گسترش فولاد، کادر فنی و بازیکنان آن داریم. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است تا بتوانیم در جدول رده‌بندی شرایط خوبی پیدا کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار