کد خبر: ۷۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 17 August 2015
 قاضی شعبه 105 کیفری دزفول گفت:رسیدگی به پرونده مالباختگان 300 میلیاردی شرکت مهر زراعتکاران سبزاب آبان ماه امسال آغاز می شود.

قاضی شعبه 105کیفری دزفول:رسیدگی به پرونده مالباختگان 300 میلیاردی آبانماه آغاز می شود
جواد سلطانی تبار روز دوشنبه به ایرنا افزود:تاکنون یک هزار و 300 شکایت از شرکت مهر زراعتکاران سبزاب با مدیرعاملی الف - پ در دستگاه قضایی تشکیل شده و حدود 800 پرونده نیز در سامانه دستگاه قضایی ثبت شده است. 

وی رقم مطالبات شاکیان از شرکت مذکور را 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:مالباختگانی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند عمدتا از شهرهای مختلف استان خوزستان می باشند که خواستار بازپس گیری سرمایه های خود از این شرکت می باشند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب دزفول ، شرکت تعاونی مهر زراعت کاران سبزآب در زمینه تولید کود ورمی کمپوست فعالیت داشته و از یک هزار و 460 نفر کلاهبرداری کرده است. 

احمد قهرمانی تعداد شاکیان این شرکت تعاونی را یکهزار و 300 نفر از سراسر کشور عنوان کرد و افزود:160 نفر از افرادی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند تاکنون شناسایی نشده اند.
تعدادی از مال باختگان شرکت مهر زراعتکاران سبزآب برای چندمین بار در یکسال اخیر روز یکشنبه با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری و فرمانداری ویژه دزفول خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده شدند.

شرکت مذکور حدود 14 ماه پیش اعلام ورشکستگی کرده و مدیر عامل آن نیز در زندان بسر می برد.

به گفته دادستان دزفول شرکت نوتاش کمپوست از دیگر شرکت های فعال در زمینه ورمی کمپوست نیز بالغ بر 200 میلیارد ریال از 600 نفر از شهروندان 10 استان کشور تحت عنوان سرمایه گذاری در تولید ورمی کمپوست کلاهبرداری کرده است که پرونده آن در دستگاه قضایی در دست بررسی است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار