مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت:9 هزار 130میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای خرید آمبولانس و برخی امکانات و تجهیزات پزشکی به بخش درمان تامین اجتماعی استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 18 November 2015
داریوش پناهی زاده چهارشنبه در بیمارستان 17 شهریور آبادان در دومین نشست کمیته درمان شورای مرکزی خانه کارگر و بیمه درمان گفت:اعتبار اختصاص یافته به بخش درمان تامین اجتماعی، تنها برای کاهش هزینه های درمان بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی هزینه می شود.

وی با بیان فعالیت شش بیمارستان و 31 پلی کلینیک و درمانگاه در استان خوزستان به منظور ارائه خدمات مستقیم درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی، گفت:به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان 90 پزشک و دندانپزشک با تخصص های مختلف جذب بخش درمان تامین اجتماعی شدند.

پناهی زاده از ساخت سه بیمارستان جدید در اهواز، آبادان و دزفول در استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت:هم اکنون بیمارستان امیرکبیر اهواز 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود، این بیمارستان هر چه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت:عملیات اجرایی بیمارستان آبادان نیز با 55 درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان دزفول با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان همچنین به بازسازی کامل بیمارستان 17شهریور آبادان اشاره کرد و اظهار داشت:برخی بخش های این بیمارستان از جمله اورژانس توسعه یافته و بخش های سی سی یو و آی سی یو نیز راه اندازی شد.

وی از خریداری یک دستگاه سی تی اسکن با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به منظور راه اندازی بخش سی تی اسکن در بیمارستان 17 شهریور آبادان خبر داد و اظهار داشت:این بخش تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت:بر اساس برنامه، با افزوده شدن شش هزار متر مربع به فضای بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شوستر 60 تختخواب بیمارستانی به این بیمارستان افزوده می شود.

******
مخالف ادغام بیمه تامین اجتماعی با سایر بیمه ها هستیم

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان نیز در این همایش گفت:خانه کارگر، مخالف تجمیع بیمه تامین اجتماعی با سازمان بیمه سلامت می باشد.

آقایار حسینی افزود:بیمه شدگان تامین اجتماعی حق بیمه بیشتری به صندوق بیمه تامین پرداخت می کنند و ادغام آنها با سایر بیمه ها که بیشتر حق سهمه بیمه آنها را دولت پرداخت می کند عادلانه نیست.

وی اظهار داشت:جامعه کارگری در نظر دارد تا در نشست ها و برنامه های مختلف به ویژه 29 آبانماه در سالروز تصویب قانون کار این اعتراض را به گوش مسئولان برساند.

در این نشست جمعی از اعضای خانه های کارگری استان خوزستان مشکلات خود را در خصوص درمان مطرح کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار