باید طوری برنامه ریزی کنیم و کارهایی انجام دهیم که نسل جدید که با ارزش های دفاع مقدس کمتر آشنا هستند، آن ها را بشناسند و درک کنند.
کد خبر: ۲۸۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 30 August 2016
ناصر چنانی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشست برنامه ریزی فعالیت های هفته دفاع مقدس که یکشنبه هفتم شهریور ماه با حضور دیگر ادارات و سازمان ها در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: امیدوارم رهروان خوبی برای شهدایی باشیم که به یمن آن ها عظت و احترام کنونی را داریم.

وی افزود: اجرای برنامه هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس جزء برنامه های ضروری و تکلیف ماست و وظیفه داریم به بهترین شکل این روزها را گرامی بداریم، همانطور که در آن زمان نیز وارد میدان جنگ شدن یک وظیفه بود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: دفاع مقدس و جنگ برکاتی نیز داشت.یکی از این برکات آشکار شدن کینه توزی های دشمن بود که برای ما روشن شد و حضرت امام نیز به آن اشاره کردند.

وی افزود: یکی دیگر از این برکات آن نشان دادن ارزش های انقلاب اسلامی بود و ما برای حفظ این ارزش ها خون های زیادی دادیم. به همین دلیل است که باید طوری برنامه ریزی کنیم و کارهایی انجام دهیم که نسل جدید که با ارزش های دفاع مقدس کمتر آشنا هستند، آن ها را بشناسند و درک کنند.

چنانی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خودباوری، شفاف شدن ارزش های انقلاب اسلامی، افشای کینه توزی عمیق دشمنان انقلاب، پرورش جوانان با غیرت و شجاع، احساس نیاز به خودکفایی، قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی و... برخی از دستاوردهای دفاع مقدس است که باید در برنامه ریزی های خود برای این هفته به آن ها توجه کنیم.

گفتنی است: در ادامه نشست، نمایندگان دیگر ادارات و سازمان ها برنامه های خود را ارائه دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار