وزیر بهداشت در جریان نخستین روز سفر خود به خوزستان، از بخش زایشگاه بیمارستان الهادی شوشتر بازدید کرد
کد خبر: ۳۸۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 04 March 2017
دکتر سیدحسن هاشمی روز (13 اسفند ماه) از بخش زایشگاه، اتاق مراقبت های ویژه زنان و نوزادان و زایمان بیمارستان الهادی شوشتر بازدید کرد و در گفت و گو با مسئولان این بیمارستان، در جریان مشکلات بیمارستان الهادی قرار گرفت.

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بخش ان آی سی یو این بیمارستان، با اشاره به درخواست راه اندازی ایستگاه روانپزشکی بیمارستان الهادی اظهار کرد: بهتر است این بیمارستان برای زنان و نوزادان باقی بماند. راه اندازی ایستگاه روانپزشکی ترکیب این بیمارستان را بر هم می زند و راه اندازی ایستگاه روانپزشکی در اینجا به نفع بخش اطفال و زنان نیست.

وی با تاکید بر لزوم توسعه بخش زنان و زایمان این بیمارستان تصریح کرد: با توجه به کمبودهای بیمارستان الهادی، اگر به جای راه اندازی طب اورژانس عمومی، طب اورژانس اطفال در این بیمارستان راه اندازی شود بیشتر سودمند خواهد بود تا حوزه های مختلف مربوط به اطفال در این بیمارستان وجود باشد.

همچنین هاشمی در حاشیه افتتاح دانشکده پیراپزشکی شوشتر و بخش ان آی سی یو بیمارستان الهادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشکده پیراپزشکی جهت ارتقای دانشکده علوم پزشکی شوشتر ایجاد شده است. از همه کسانی که در افتتاح این دانشکده همکاری کردند، تشکر می کنم بخشی از طرح هایی که افتتاح شده، بسیار انسانی و حیاتی هستند.

وزیر بهداشت گفت: بخش ان آی سی یو بیمارستان الهادی داری فوق تخصص و تخصص نوزادان است و ترمیم و توسعه این بخش، زیربنای توسعه آموزش عالی در خوزستان خواهد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار