کد خبر: ۵۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 04 July 2015
سیدخلف موسوی شهردار اهواز در گفتگو با رهیاب در خصوص انتقادات برخی از اعضای شورا درباره پروژه های عمرانی اهواز گفت:انتقاد و نظارت بر شهرداری وظیفه اصلی شورای شهر است اگر در بعضی از پروژه ها، ضعف و کم کاری وجود دارد قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد:شهرداری اهواز 10 یا 20 پروژه ندارد بلکه در حال حاضر بیش از 500 پروژه عمرانی در دستور اجرایی خود دارد که طبیعی است برخی از آنها حتی متوقف باشند از مشکلات مالی تا معارض و مخالف می تواند علت برخی ضعف ها باشد.

سیدخلف موسوی تاکید کرد:نمی شود کسی فقط گزارش 10 پروژه را بیاورد بعد بگوید پروژه های شهرداری متوقف هستند باید اجازه داده شود تا معاون فنی شهرداری اهواز به جلسات شورا بیایید و گزارش کاملی از وضعیت پروژه های شهری اهواز را به شورا و مردم ، ارائه دهد.

وی افزود:پروژه های بزرگی مثل طرح شهید بندر،روگذر جوادالائمه،زیرگذر شریعتی،جاده پل ششم،جاده پدافند، آسفالت شهر،شش فرهنگسرا،زمین های ورزشی روباز و دهها پروژه عمرانی دیکر در شهرداری اهواز در حال اجرایی شدن شدند.

شهردار اهواز خاطر نشان ساخت:معمولا در ماههای اول سال، منابع مالی ما متاثر از عدم پرداخت به موقع عوارض توسط مردم است وضعیت ساخت و ساز هم متاسفانه در حال رکود است و از آنجا که شهرداری با درآمدهای مردمی اداره می شود این مسائل بر روی کار شهرداری تاثیر دارد.

وی اضافه کرد:با وجود تمام این مشکلات مالی شهرداری اهواز در پرداخت حقوق نگهداشت شهر و پروژه های عمرانی شهر، پیشتاز است امور خیلی خوب پیش می رود بنده خیلی خوش بین هستم که  منابع درآمدی شهرداری به زودی تامین شود و پروژه هایی را که آغاز کرده ایم به پایان برسانیم.

موسوی در پایان گفت:در سال گذشته پروژه ها را زمان بندی و اعلام کردیم همه شاهد بودند که پروژه ها،طبق زمان بندی پیش رفتند و به اتمام رسید سال گذشته پروژه های بزرگی را مثل پل شهید دقایقی،پارک بانوان،فرهنگسراها،نهضت آسفالت شهر،رسیدگی به مناطق حاشیه ای را انجام دادیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار