رییس شورای خلیفه‌گری کلدانی، کاتولیک و آشوری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط آرامستان مسیحیان اهواز گفت: هنوز این آرامستان با کمبودهایی مواجه است.
کد خبر: ۶۹۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 25 December 2018

ایشار نوری در خصوص شرایط این آرامستان اظهار کرد: حدود سه سال پیش حدود 104 میلیون تومان از سوی خلیفه‌گری کلدونی آشوری به عنوان بودجه اولیه هزینه شد. با پیگیری‌هایی که از طریق استانداری انجام شد و استاندار نیز از این منطقه بازدید داشت، در نهایت 250 میلون تومان بودجه برای مرمت و بازسازی این آرامستان در نظر گرفته شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای این آرامستان شامل آسفالت خیابان، جدول‌کاری منطقه و... نیز از سوی شهرداری منطقه هفت انجام شد. البته هنوز نیز کمبودهایی در این آرامستان وجود دارد.

رییس شورای خلیفه‌گری کلدانی، کاتولیک و آشوری اهواز گفت: مشکل این آرامستان زهکش است. البته این جا زهکشی انجام شده است. حدود 30 میلیون تومان نیز برای آن هزینه شده اما چون سطح زمین نسبت به فاضلاب پایین است این زهکش جوابگو نیست.

نوری تصریح کرد: یکی از مشکلات محوطه این است که این منطقه به محل تخلیه زباله‌ها تبدیل شده است. این منطقه تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و این وضعیت زیبنده نیست. این منطقه، یک منطقه گردشگری نیز هست و توقع داریم که منطقه تمیز باشد. با توجه به این که گردشگران خارجی نیز به این جا می‌آیند این شرایط زیبنده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار