سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم تیم‌های خوزستانی فصل آینده شرایط بهتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ 01 June 2024

تابناک خوزستان: سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان، عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار افزود: به ایستگاه آخر رسیدیم. یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم. ضمن این که از اصحاب رسانه که از ما مربیان بومی حمایت کردید، تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم‌های خوزستانی فصل آینده شرایط بهتری داشته باشند.

او ادامه داد: هوادار تیم خوبی است و نباید نتایج دو هفته اخیر این تیم ملاک باشد. بازی سختی است و نباید خودمان را از قبل برنده بدانیم. از حضور هواداران‌مان در این بازی سخت استقبال می‌کنیم و امیدوارم فردا به ما کمک کنند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: هر چقدر به هفته‌های پایانی رسیدیم با توجه به این که بازیکنان جلسات تمرینی بیشتری را در کنار هم بودند مطمئناً شناخت خوبی نسبت به هم پیدا کردند. شاید کمی بدشانسی‌ها از ما فاصله گرفته است و امیدوارم فردا اتفاق خوبی برای ما رقم بخورد و بدشانسی‌ها کنار برود ضمن این که امیدوارم اشتباهات داوری تاثیرگذار نباشد.

او بیان کرد: به هر حال در دو بازی گذشته باتوجه به این که مهاجمان شناخت خوبی نسبت به هم پیدا کرده‌اند، نقطه قوت ما بودند. باتوجه به این که در دو بازی گذشته به تیم‌های خوبی گل زده‌ایم این موضوع به خودباوری بازیکنان‌مان کمک کرده است و ان‌شاءالله فردا نیز از این هماهنگی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه، گفت: امیدوارم تیم‌ها مثل هفته‌های گذشته بازی‌های خودشان را انجام بدهند. ضمن این که با توجه به فرسایشی شدن لیگ، یک سری بازیکنان خسته و بی‌انگیزه شده‌اند و عده‌ای هم مصدوم هستند. ما تلاش می‌کنیم مثبت‌نگر باشیم و هر تیمی که حقش است در لیگ بماند.

وی درباره برگزاری بازی در ساعت ۱۹، بیان کرد: من فکر نمی‌کنم در این زمینه با تیمی مشورت شده است و اصلاً شرایط آب و هوایی را در نظر نگرفته‌اند و فردا گرمای هوا یکی از مشکلات ماست. به هر حال چون می‌خواستند بازی‌ها را همزمان برگزار کنند، این ساعت را در نظر گرفتند. به نظر من تصمیم جالبی نبود.

پورموسوی گفت: گله من از مسوولان استان خوزستان این است که چرا هفته‌های آخر به فکر حمایت افتادند؟ اسم خاصی نمی‌برم. بعد از اتفاقی که برای ما در بازی با پرسپولیس افتاد کدام یک از این مسئولان با ما تماس گرفت و از ما دلجویی کرد. ناراحت نمی‌شوم که چرا این مسئولان به باشگاه فولاد رفتند اما ای کاش زودتر می‌رفتند. البته آمد و رفت این مسئولان تاثیری در روند ما ندارد.

او درباره ادامه همکاری با استقلال خوزستان، عنوان کرد: خیلی خوشحال می‌شوم دوباره بتوانم در تیمی که دوست دارم کار کنم. من از سال تاسیس این باشگاه در این تیم بوده‌ام. به هر حال نتیجه بازی فردا شب بسیار تاثیر دارد و ان‌شاءالله استقلال خوزستان سهمیه خود را حفظ کند. ضمن این که بعد هم بحث بودجه باشگاه است و باید مالک باشگاه برآورد هزینه کند و باید دید مسئولان باشگاه نسبت به بنده چه نظر و توقعی دارند و باید با یکدیگر صحبت کنیم. امسال جز تیم‌هایی بودیم که کم‌ترین هزینه را داشتیم و بسیار سختی کشیدیم. نمی‌ارزد با دست خالی وارد مسابقات شویم. امسال تجربه لازم را در این زمینه به دست آوردم و اگر از من برای ادامه همکاری دعوت شود تلاش می‌کنم در یک برنامه مشخص با مسئولان صحبت کنم.  واقعا دست خالی نمی‌شود کار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار