معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۱۷۰۰ پروژه عمرانی تاثیرگذار و خدمات رسان در استان فعال است که اعتبارات مورد نیاز این طرح ها از محل منابع مالی عوارض آلایندگی تامین خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 23 May 2024

تابناک خوزستان: محمد خانچی روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های شهری در دست اجرای اهواز بیان کرد: پروژه‌های خوبی در دست اقدام است که می‌تواند در راستای افزایش رضایتمندی مردم، روان‌شدن ترافیک شهر اهواز و ارتقای سطح شهروندی موثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای مطلوب طرح های شهری اهواز بیان کرد: مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال پشتیبانی از این طرح ها هستند و عوامل شرکت برق نیز باوجود گرمای پیش‌رو در کنار نیروهای عمران شهری تلاش خواهند کرد در صورت وجود چالش، موانع پیش‌رو برای انجام کارها، برطرف شود.

خانچی تصریح کرد: در برخی نقاط برای اجرای طرح ها، مشکلاتی در حوزه تاسیسات آب و گاز وجود داشت که امیدواریم با سرعت موانع رفع و بخش عمده ای از این طرح ها، همزمان با هفته دولت در شهریورماه امسال به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه پل چهارشیر در خردادماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد گفت: پروژه کمربندی پل ششم نیز تا هفته دولت به سرانجام خواهد رسید.

خانچی اظهارکرد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ پروژه در حوزه توسعه فضای سبز، آسفالت معابر، زمین چمن، زیست محیطی، توسعه ناوگان حمل و نقل با نگاه دولت و پیگیری‌های استاندار، نمایندگان و علما به صورت همزمان در حال انجام است و به تعبیر شهید آیت‌الله رییسی خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار