کد خبر: ۱۱۶۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ 27 May 2024

تابناک خوزستان: با شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی غم و اندوهی فراوان در دل جامعه افتاد. مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان سفر کرده در سراسر ایران اسلامی برگزار شد ، در مراسم های یادبود این شهیدان آسمانی تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و رهبری صورت می گیرد.

ملت شریف و مومن ایران اسلامی همواره قدردان تلاش‌ها زحمات مسئولان در تمامی عرصه‌های نظام هستند با شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی ملت ایران بیدارتر متحدتر و با انسجام و همدلی بیش از پیش برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در میدان است.

خانواده گرانقدر شهدا از ملت شریف و مومن ایران خواستند راه شهدا را ادامه دهند و در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، خدمت به مردم عبادتی محسوب که از سوی پروردگار مورد اجر قرار می‌گیرد. آنگونه که مقام معظم رهبری از ملت شریف ایران خواستند باید راه شهدا را ادامه داده و در جهت خدمت رسانی کوشا باشیم.

دشمنان ایران اسلامی همواره در جهت تضعیف روحیه مردم بذر نفاق، دشمنی و کینه میان مردم می‌کارند اما این ملت بیدار همیشه از تمامی حوادث با موفقیت عبور می‌کنند، این موفقیت مرهون توجه و به رهنمودهای مقام معظم رهبری است. دشمنان و بد نظران بدانند با شهادت رئیس جمهور و مسئولان کشور هیچگاه خط و مشی مردم ایران تغییر نمی‌کند آرمان‌های امام خمینی رحمت الله علیه و شهدا همیشه الگوی روشن در مسیر حرکت ایران اسلامی است.

آیت الله رئیسی شهید جمهور همواره محروم‌ترین نقاط کشور را مورد هدف و بررسی خود قرار داده و در بازدیدهای حضوری میدانی سعی در جهت رفع مشکلات مردم این مناطق داشته و برای این امر جان خود را در راه وطن تقدیم نمود. اینک فرصتی پیش آمده تا زمان برگزاری انتخابات مسئولان به بهترین شکل امور کشور را اداره کرده و به جهانیان نشان دهند که با شهادت رئیس جمهور خللی در انجام کارهای کشور ایجاد نمی‌شود.

مردم نیز باید دوشادوش مسئولان در جهت رفع مشکلات کشور پای کار باشند ایران از دیرباز مورد آزمون‌ها و امتحان‌های متعدد پستی و بلندی‌های فراوانی را پشت سر نموده است اما به پشتوانه ایمان به خداوند و باورهای مذهبی از پس همه بحران‌ها سربلند بیرون آمده است.

پویشی در کشور تحت عنوان چله خدمت به راه افتاده است در این چهله مردم در توان خود هر کس در حرفه و فعالیت خود جهت خدمت به دیگران تلاش می‌کند تا نشان دهند نام و خاطره رئیس جمهور شهید در یادها زنده است.
روح بلند و پرفتوح همه شهیدان اسلام قرین رحمت الهی باد و راه این پرستوهای آسمانی پر رهباد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار