استاندار خوزستان با بیان اینکه همه کارها و تشکیل هیات‌های اجرایی و کارهای مورد نیاز انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان انجام شده است، گفت: با توجه به برگزاری دو مرحله انتخابات، آمادگی صددرصدی برای برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط از سوی مردم را داریم.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ 28 May 2024

تابناک خوزستان: علی‌اکبر حسینی‌محراب در حاشیه نشست ستاد انتخابات خوزستان که امروز (۸ خردادماه) برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: هرچند دلهایمان محزون و مصیبت سخت است اما لطف خدا بیشتر از همه چیز است و در خدمت مردم عزیز هستیم.

وی افزود: پیرو جلسه ستاد انتخابات کشور، نشست ستاد استانی برگزار شد و فرمانداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات خوزستان حضور پیدا کردند و آخرین کارهایی که برای برگزاری انتخابات باید انجام شود، مطرح شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: همه کارها و تشکیل هیات‌های اجرایی و کارهای مورد نیاز انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان انجام شده است. با توجه به برگزاری دو مرحله انتخابات، آمادگی صددرصدی برای برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط از سوی مردم را داریم.

وی عنوان کرد: مردم همیشه ثابت کرده‌اند از مدیران و مسئولان جلوتر هستند و باز هم این موضوع را نشان خواهند داد.

حسینی‌محراب گفت: با توجه بیعت مردم جای جای خوزستان با پیکر مطهر شهید رئیسی، می‌دانیم که مردم در روز ۸ تیرماه نیز حماسه عظیمی در استان خوزستان رقم خواهند زد و میزان مشارکت در انتخابات درصد بالایی خواهد بود.

وی افزود: بر اساس قوانین و مقرراتی که وزارت کشور و شورای نگهبان اعلام کرده است، مهلت ثبت‌نام کاندیداها از ۱۰ تا ۱۴ خردادماه است و از دو هفته مانده به ۸ تیر ماه هم تبلیغات کاندیداها آغاز می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر افراد در حال برنامه‌ریزی هستند تا پس از ثبت‌نام حضوری، آماده کارزار انتخابات شوند. امیدواریم مسیری که دولت در پیش گرفته است ادامه یابد و فرد عزیزی بیاید که مسیر شهید رئیسی و یارانش را ادامه دهد.

وی عنوان کرد: مردم با استقبال گرمی که از پیکر شهدا داشتند نشان دادند مسیر دولت سیزدهم و شهید رئیسی و یارانش را پذیرفته‌اند و قبول دارند. مردم در مراسم تشییع جنازه در پنج شهر یک رفراندم از خود نشان دادند. امیدواریم این مسیر با کار و خدمت بیشتر ادامه یابد و به معیشت و اشتغال که اولویت اول کاری است، کمک شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار