مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از بهره‌برداری و افتتاح ۱۵ پروژه زیست محیطی در هفته محیط زیست در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ 05 June 2024

تابناک خوزستان: داود میرشکار در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برگزاری هفته ملی محیط زیست از ۱۶ تا ۲۲ خردادماه اظهار کرد: ۵ ژون به عنوان روز جهانی محیط زیست نام‌گذاری شده و در ایران این مناسبت به صورت هفته محیط زیست در سراسر کشور با برگزاری برنامه‌های مختلف زیست محیطی در گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود. در استان خوزستان برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته تدوین شده است که از مهمترین آن‌ها بهره‌برداری و افتتاح ۱۵ پروژه زیست محیطی در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان، اندیمشک، امیدیه، آبادان، خرمشهر و ماهشهر است.

وی افزود: با توجه به شعار امسال هفته محیط زیست که «سهم من در تداوم حیات» اعلام شده است، برنامه‌های دیگری هم با کمک سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی استان خوزستان برگزار می‌شود.

میرشکار گفت: پاکسازی منطقه با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری وبینارهای آموزشی با موضوع پسماندها، جلوگیری از سوزاندن بقایای کشاورزی و حفاظت از گونه‌های در خطر انقراض، نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و نشست خبری از برنامه‌های دیگر این اداره‌کل در هفته محیط زیست است.

وی بیان کرد: تجدید میثاق محیط‌بانان با شهدا و حضور در گلزار شهیدان و غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا، برپایی میز خدمت و سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های استان و افتتاح نخستین خانه فن‌آور در اهواز از دیگر برنامه‌های این هفته در استان خوزستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار