رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: چهار سارق مسلح با کشف سلاح جنگی و شکاری در شهرستان‌های اهواز و کارون شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ 05 June 2024

تابناک خوزستان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس دریکوند روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه معابر و مغازه در شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور میدانی ماموران پلیس آگاهی در صحنه جرم و انجام بررسی های تخصصی در این زمینه گفت: سرانجام هویت چهار سارق مسلح که به وسیله یک قبضه سلاح جنگی کلاش با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی شد.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه ماموران پلیس ۲ سارق را در یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان و ۲ سارق دیگر را در شهرستان باوی پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند ادامه داد: سارقان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک فقره کیف سامسونت بزرگ حاوی دستگاه تعیین غلظت نفت در اکتشافات، یک دستگاه پژو پارس مسروقه، تعدادی قطعات پژو پارس اوراقی، یک قبضه شمشیر و یک جفت پلاک مسروقه، یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۲۱ تیر جنگی و یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب و پنج تیر جنگی کشف کردند.

سرهنگ دریکوند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب ها: سلاح گرم ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار