مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آغاز دومین مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی خبر داد و گفت: ۱۹۰ هزار میلیارد ریال در این مرحله برای پرداخت به گندمکاران خوزستانی اختصاص یافته و پرداخت در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ 07 June 2024

تابناک خوزستان: امید جهان نژادیان بیان کرد: پس از واریز بخشی از مطالبات گندمکاران در اواسط اردیبهشت ماه، دومین مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی صورت گرفته و در روزهای اخیر شاهد واریز مطالبات از طریق بانک کشاورزی هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان پرتلاش خوززستانی خریداری شده است، افزود: فصل خرید تضمینی گندم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند ولی با این وجود روزانه بیش از سه هزار تن گندم در استان خریداری می‌شود.
جهان‌نژادیان ضمن قدردانی از زحمات استاندار، مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی به دلیل پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: دومین مرحله پرداخت مطالبات گندمکاران از روز پنجشنبه آغاز شده و بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان برای واریز به حساب کشاورزان خوزستانی در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب گندمکاران واریز می شود.
وی تصریح کرد: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلافاصله پس از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران ما در سامانه سیفا ثبت و پس از آن به بانک ها ارسال می‌شود تا در اولین فرصت هزینه محصول گندمکاران به حساب آن ها واریز شود.

در مرحله اول، هفت هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شده بود.

کشاورزان خوزستانی روز چهارشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان بابت خرید تضمینی گندم درب استانداری خوزستان تجمع کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار