دور دوم دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان با خانواده شهدا آغاز شد؛
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ 07 June 2024
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مسئولان فولاد خوزستان روز دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ در منزل شهیدان یادشده انجام شد.
پس از دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل و هیات همراه با تمامی خانواده معظم شهدا فولاد خوزستان، دور دوم این دیدارها آغاز و برای اولین بار خانواده های شهدای غیرفولادی شاغل مورد تکریم قرار گرفتند.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان با تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور حضرت آیت الله رئیسی گفت: اگر فولاد خوزستان، امروز مایه افتخار استان و کشور است، به برکت خون شهداست. 
 
وی افزود: هدف شرکت از تکریم خانواده شهدا، پرداختن به فرهنگ ایثار، استقامت و شهادت است. خانواده شهدا، مایه برکت شرکت فولاد خوزستان و اسوه ایثار هستند. وظیفه‌ی ماست که به خانواده شهدا، رسیدگی کنیم، اجر مادران و همسران شهدا چیزی کم از خود شهیدان نیست. ما در کنار خانواده‌ی شهدا بوده و از تمام توان خود برای رفع مشکلات خانواده شهدای شرکت استفاده می‌کنیم. 
 
ابراهیمی با اشاره به حضور پر برکت خادم الرضا رئیس جمهور ایران اسلامی اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی در زمان حضور در شرکت فولاد خوزستان در کنار رهنمودهای روشنفکرانه، توصیه بسیاری بر اشتغال‌زایی در استان داشت. 
 
حجت الاسلام موسی بهاالدینی مسئول امور ایثارگران گفت: مدیرعامل محترم شرکت تمامی مزایایی که برای افراد شاغل در نظر گرفته، برای خانواده شهدا فولاد نیز مقرر نموده است. 
 
وی افزود: شهدا زمانی که به شهادت می‌رسند، نظر به وجه‌الله نموده و از رزق الهی متنعم می‌شوند. حضور در محضر خانواده شهدا مایه افتخار و برکت شرکت فولاد خوزستان می‌باشد. 
 
علی بدوی طرف زاده فرزند شهید در این دیدار گفت: شرکت فولاد خوزستان با وجود تحریم‌ها، روز به روز پیشرفت و توسعه می‌یابد. 
 
برادر شهید بدوی طرف زاده با خیرمقدم به مدیرعامل و همراهان گفت: حاج حمید از همرزمان شهید هاشمی بوده است. وی در دوران دفاع مقدس، با سپاه استان همکاری داشته و با منافقین مبارزه نمود. شهید در دوران دفاع مقدس، نیز به درجه جانبازی نائل شده بود. 
 
کریم شیالی فرزند شهید گفت: شهید سعید شیالی، در سال ۱۳۶۳ در زمانی که دو فرزند یک سال و نیمه و شش ماهه داشت به درجه رفیع شهادت نائل شد. 
 
وی افزود: نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از سوی مدیریت شرکت مایه افتخار برای ماست. ما با قطره قطره خون خود برای رسیدن به اهداف و بهبودها در کنار شرکت هستیم و خواهیم ماند. 
 
همسر شهید شیالی گفت: شهید در عملیات بدر شیمیایی شد و پس از تحمل رنج و مشقت فراوان به شهادت رسید. پس از شهادت سعید‌ بسیار دچار رنج و مشقت شدیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار