معاون امور شعب و عضو هیات عامل بانک ملی ایران:
محسن مونسان معاون امور شعب و عضو هیات عامل بانک ملی ایران در دیدار با امین ابراهیمی، فولاد خوزستان را، یکی از افتخارات کشور در ارزآوری و اقتصاد برشمرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ 07 June 2024
تابناک خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط عمومی، روز سه‌شنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۳ گروهی ۱۵ نفره به سرپرستی حسن مونسان معاون امور شعب و عضو هیات عامل بانک ملی ایران با امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار نمودند. 
 
در این دیدار، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، عی اصغر مشهدی‌زاده معاون مالی و اقتصادی، عطا تفضلی معاون خرید، سید رضا هاشمی زاده مدیر حوزه مدیرعامل، حسین شیشه‌بر مدیر امور مالی، محمد جامعی مدیر روابط عمومی و مهران عباس‌زاده مدیرعامل شرکت گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان نیز حضور داشتند. 
 
حسن مونسان معاون امور شعب و عضو هیات عامل بانک ملی ایران اظهار داشت: بانک ملی با وجود دولتی بودن، برای شرکت فولاد خوزستان اهمیت خاصی قائل است. 
 
وی افزود: بانک ملی ایران با فراهم نمودن امکانات در خارج از کشور، توانایی ارائه خدمات ارزی و ریالی مطلوبی را دارد. در حوزه خدمات رسانی به کارکنان، بسته پبشنهادی خاصی باتوجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به همراه دارد. 
 
محمدنور آزادی معاون بانکداری جامع و عضو هیات عامل بانک ملی گفت: شرکت فولاد خوزستان جزو ۳۰ شرکت برتر در ارتباط با بانک ملی است. امروزه بانک ملی پذیرفته که با رویکرد گذشته نمی تواند در فضای رقابتی با مشتریان و ذینفعان خود ادامه دهد. 
 
وی افزود: در حوزه خدمات رسانی به کارکنان می‌توان تسهیلاتی بر اساس درصدی از حقوق کارکنان را به وام قرض الحسنه ۴ درصد اختصاص داد و بدون نیاز به حضور در شعبه و بصورت مجازی انجام می‌شود. ضمانت تسهیلات توسط اعضای خانواده شخص نیز انجام می شود. 
 
آزادی در ادامه بیان داشت: در این طرح، موجودی حساب کارکنان، به عنوان امتیاز استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از کارت‌های اعتباری می‌توان تسهیلات به کارکنان اختصاص داد. 
 
آزادی تصریح نمود: در بخش تعهدات و ضمانت‌نامه‌ها، مصوبات از زمان صدور تا پرداخت، هر چه امتیاز شرکت‌ها بالاتر رود، در سطح بخشش کارمزدها و پیش دریافت‌ها، ارایه خدمات قوی‌تر خواهد بود. امیدواریم سطح تعاملات در حوزه بورس کالا و تراست سرمایه، افزایش یابد. 
 
وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد خوزستان، سالیان سال در کنار بانک ملی بوده و اکنون نوبت این بانک است که در کنار این شرکت باشد. 
 
دانشور از مدیران بانک ملی ایران گفت: ال‌سی هایی که در کانتر شرکت باز می شود با یک قرارداد سه جانبه با بانک و طرف دیگر، اطمینان خاطری در معاملات شرکت ایجاد می‌شود.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل در این جلسه گفت: شرکت فولاد خوزستان از بانک‌ها به عنوان شریک‌های تجاری خود انتظار دارد که برای تامین سرمایه در گردش به این شرکت یاری رسانند. 
 
ابراهیمی اظهار داشت: همان‌گونه که می‌دانید در حاشیه سود و چالش نقدینگی، سرمایه در گردش بسیار مهم می‌باشد. با توجه به سیاست‌های اتخاد شده در داخل و حوزه صادرات، شرکت فولاد خوزستان، دچار چالش سرمایه در گردش شده است. در سال جاری بالغ بر ۱۶ همت پروژه توسعه‌ای تعریف شده است. 
 
وی ادامه داد: با در نظر گرفتن مشکل معیشتی در جامعه، یک جامعه آماری ۷ هزار نفری بازنشستگان شرکت هستند که برای حمایت از آنان، نیاز به بسته‌های حمایتی خاصی می‌باشد. قرارداد جدید خدمات ارزی با بانک ملی در جلسه هیات مدیره تمدید خواهد شد. امیدواریم که با توسعه در تسهیلات حوزه صادرات، به توان رشد شرکت کمک شود. 
 
ابراهیمی یادآور شد: ما از این بابت در حوزه ارزی در کنار بانک ملی قرار گرفتیم که بسته‌ای پیشنهادی ارائه داد که دیگر بانک‌ها قادر به ارائه آن نبودند. 
 
وی افزود: اگر این بانک در حوزه ارائه خدمات به کارکنان بتواند به نسبت دیگر بانک‌ها، بسته پیشنهادی مناسبی ارائه نماید، در این بخش نیز می‌توان درباره تنذیل اعتبارات اسنادی، بسیاری از حجم خرید و فروش شرکت از مسیر بورس کالا انجام شود. در زمان نیاز به اعتبارات اسنادی، امیدواریم کمک خاصی به این شرکت انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار